מבצע שאסור לפספס

ברוכים הבאים לבלוג של אסף בן הרוש. בלוג זה הוא בלוג כללי,אפרט כאן את הנושאים החשובים בעיני,ואציג מידע רחב בנושאים שונים ומשונים, כל הנושאים מפורטים ברשימת הארכיון בצידו הימני של הבלוג .מקומכם הוא לקרוא וכמובן להגיב...צפייה מהנה :)

יום שבת, 27 בספטמבר 2008

פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט אורגני או ממומן


מאת ירון יוגב

פרסום באינטרנט כקמפיין מהיר יכול להניב תוצאות מהירות בעיקר במודל של ADWORDS.



מומלץ במודל זה לקנות מיקומים נמוכים וזולים יותר.

התשלום תלוי בביקוש ובמיקום ,סביר להניח שבמקומות העליונים מקבלים הרבה יותר קליקים אבל הרבה פחות יחס המרה למכירות שזה מה שמעניין אותנו.



פרסום באינטרנט מצריך בדיקה ראשונית.

בד"כ הגולש בודק ומבצע סקרים ומקליק על כל המודעות עד שהוא מגיע למודעה האחרונה שמציעה לעיתים את המחיר הזול ביותר ,ולכן בשלב הראשון לא מומלץ לקנות את המודעות היקרות.



מומלץ לערוך ניסוי לבדיקת המיקום ויחס ההמרה,תוך התחשבות נוספת של יחס ההמרה בדף הנחיתה.



רוב המודעות נמצאות על פי רוב בצד שמאל,חלק מהאתרים מקבלים לזמן מסוים ביום עדיפות ועוברים לצד ימין עם רקע הצהוב.



אתרים הנמצאים בקישורים הממומנים בגוגל הממוקמים מעל לתוצאות הטבעיות עדיין מקבלים רק 25 אחוז מהחשיפות בהשוואה לאתר הנמצא בצד האורגני וממוקם ראשון.

מניסיוני גוגל לא נותן עדיפות לאתר המשלם יותר ובודק את את יחס ההמרה שלו.

בסופו של יום מומלץ כן לשלב קידום אורגני יחד עם קידום ממומן.כלומר לקבל נוכחות של שני מיקומים בדף הראשון.



אם ננסה להשוות בין שני המודלים של הפרסום באינטרנט והקידום הטבעי ניתן להגיד ששמונים עד 100 אחוז אחוז מהגולשים מסתכלים עם העין על צד ימין מיקום 4-1.

מיקום ראשון בקידום הממומן זוכה לחשיפה נמוכה של 50 אחוז בלבד.

מיקום 5 בצד שמאל בממומן זוכה לחשיפה נמוכה של 10 אחוז.



חברה קידום מקצועית העוסקת גם ב פרסום באינטרנט תוכל לשלב בין שני המודלים ולהתאים את התקציב תוך חלוקה נכונה של עוגת התקציב.









ירון יוגב

פרסום באינטרנט



מקור המאמר: http://www.articles.co.il/author/3369

שיטות הפרסום באינטרנט


מאת סיגל לוי

לקוח שרוצה לשלוט על הפרסום באינטרנט ישתמש במודעות בגוגל, קישור ממומן, באנרים, פופ-אפ, בלוגים, ניוזלטר, מאמרים וכו'. רובם בתשלום אך השליטה אצלכם בידיים.



מודעת פרסום: מודעת פרסום קטנה שעיקרה קישור (לינק) המציגה כותרת וכ- 10 מילים של השירות המוצע. שיטה זו מוצעת מטעם חברת גוגל ונפוצה גם באתרים רבים אשר מאפשרים פרסום של גוגל באתר שלהם. מודעה זו נחשבת כפרסום עדין באינטרנט ונחשפת למשתמש בעת שהוא עורך חיפוש בגוגל. המודעה תוצג רק אם היא בהקשר למילת החיפוש שהמשתמש חיפש.



קישור ממומן: מנועי החיפוש יציגו בתוצאות החיפוש את הלקוח ששילם עבור הקישור הממומן בראש הרשימה וא"כ את תוצאות המנוע חיפוש שעומדות בקריטריונים של מנוע החיפוש. כדי לשמור על אמינות מנוע החיפוש, יהיה רשום שזהו קישור ממומן והמודעה תיצבע בצהוב.



באנרים: (Web Banners) רצועת פרסומת מבוססת פלאש, המוצגת באתרי אינטרנט לאורכו ולרוחבו. אמצעי פרסום זה נחשב כפופולארי ביותר באתרי האינטרנט.

הבאנר יכיל טקסט, תמונות ואנימציה. מאחר ושיעורי ההקלקה נחשבים נמוכים יחסית ולמרות ששיטה זו נחשבת לנפוצה, מפרסמים רבים פנו לשיטות אחרות.



פופ-אפ: שיטה זו נחשבת לאגרסיבית יותר, המשתמש זוכה לקבל פרסומת גדולה על המסך מבלי שנשאל אם הוא מעוניין בכך. הפופ-אפ יציג תמונה, המכילה טופס לעיתים אנימציה מגניבה. על מנת לסגור פרסום זה יהיה כפתור "דלג" או שיופיע X קטן בצד המודעה אשר תאפשר לסגור את מודעת הפרסום, לפני שתבחרו להשתמש בסוג זה של פרסום רצוי שתדעו שגולשים רבים באינטרנט חוסמים הצגת פופ-אפ ע"י הדפדפנים.



בלוגים - (Blog marketing) בלוג (בעברית: יומן רשת או רשומון) הוא אתר אינטרנט שבו נכתבות רשומות ("פוסטים") העוסקות בחוויות, חדשות ומאמרים, אשר תכניהם גלויים לגולשי האינטרנט לשם קריאה ובדרך כלל אף לתגובה.



ניוזלטר - (e-mail marketing) פרסום המבוסס על הדואר האלקטרוני. פרסום הנשלח ישירות לתיבת המייל של קהל היעד. לדוגמאות: ניוזלטרים.



מיני סייט -(mini-site) דף אינטרנט המקדם מוצר / שרות ובו טופס לרישום לקוחות המתעניינים בשרות, הלקוח ישלם עבור הפניות (לידים) אשר הגיעו דרך פרסום זה.



דפי נחיתה - בדומה למיני סייט, דף נחיתה הוא הדף שאליו מגיע הגולש לאתר שלחץ על שורת פרסומת / באנר. דף הנחיתה יהיה כולו בנושא אותה הפרסומת, וזאת על מנת להנחית את המשתמש ישירות לדף שהוא צריך כדי לקבל מידע נוסף על הפרסומת / שרות / מוצר שפורסם.



פרסום מבוסס כתבות ופרסומי עיתונות - (Article Marketing, PR Marketing) כתיבת מאמר פרסומי המציג את העסק ואת יתרונות השירותים שהוא מציע.





סיגל לוי - סטודיו סיגל מתמחה במתן שרותים לעסקים קטנים וגדולים בתחומים:
עיצוב לוגו מיתוג עיצוב גרפי & הפקות דפוס
בניית אתרים עיצוב אתרים פרסום & אינטראקטיב איגרות ברכה

לקבלת ייעוץ חינם התקשרו:
077-3004230
info@sigals.co.il
http://www.sigals.co.il/


מקור המאמר: http://www.articles.co.il/

הגדלת יחס ההמרה של מסכי נחיתה


מאת מיכל מורנו

משווקים רבים באינטרנט בוחרים למקד את הקמפיינים הפרסומיים שלהם במסכי נחיתה – מסכים אשר מטרתם הנה למקד את הגולש, ולהביא אותו לביצוע הפעולה הנדרשת מבחינת בעל האתר. הפעולות אותן צריך הגולש לבצע יכולות להיות רבות: רכישה, התקשרות לבעל העסק, מילוי טופס יצירת קשר, מילוי מספר טלפון לשיחה חוזרת ועוד.

מטרתו של בעל האתר אשר משקיע מאמצים וכספים רבים בהבאת הגולשים למסך הנחיתה, היא לגרום לפעולה המבוקשת מצד הגולש, ועל ידי הגדלת "שיעור ההמרה" של המסך – הגדלת ההחזר על ההשקעה (ROI) שלו בקמפיין. מאמר זה יתמקד בנושא זה של הגדלת יחס ההמרה של הגולשים באתר, כלומר הגדלת היחס בין כמות הגולשים במסך הנחיתה לכמות הלקוחות החדשים של המפרסם.

מסך הנחיתה או מסך הבית?
מפרסמים רבים מבקשים להכניס את הגולשים ישירות למסך הבית – כך שיתרשמו ממגוון השירותים אותם הם מציעים, והתחומים בהם החברה פעילה. כוונתם היא להרשים את הגולש בטווח הפעילות הרחב שלהם והבנתם בתחומים בהם הוא מתעניין, ואחרים. גישה זו היא שגויה מיסודה כאשר אנו מדברים על שיפור יחס ההמרה, ואני אסביר:

ללא קשר לתחום בו עוסק האתר, הגולש מגיע לאתר בדרך כלל כתוצאה מחיפוש ממוקד של מוצר או שירות. אותו גולש, מחפש פתרון ספציפי אשר במידה וינתן לו מענה מדויק במסך הנחיתה – קרוב לוודאי שינקוט פעולה מבוקשת, או לחלופין ימשיך לבקר ביתר מסכי האתר. אם המפרסם יביא את אותו גולש למסך הבית שלו – הגולש יאבד את מיקוד החיפוש שלו לפתרון, וקרוב לוודאי שילך לאיבוד בנבכי אתר המפרסם ללא ביצוע הפעולה המבוקשת.

המקרה היחידי בו יכול מסך הבית לעבוד כמסך נחיתה הוא אם מוקדשת תשומת לב מרכזית במסך הבית למוצר המפורסם.

מיקום מידע חיוני
ראשית אבהיר ואעברת שני מונחים חיוניים להבנת חלק זה –

  1. Above the fold
    מונח המתייחס למידע אותו רואה הגולש עם כניסתו למסך הנחיתה. בעברית אקרא לו – מעל גלילה. היות ומסכי המשתמשים הנם בגדלים שונים ומציגים רזולוציות שונות של מסך, המונח הנו סובייקטבי למחשב של המשתמש, אולם כיום ניתן להניח כי מרבית המשתמשים יראו את המסך ברזולוציה 1024/728, ומיעוטם – בייחוד אוכלוסיות מבוגרות, אף ברזולוציה של 600/800.
  2. Below the fold
    ההפך של המונח הראשון – הוא כל המידע אותו רואה המשתמש לאחר הגלילה הראשונה, ובעברית – מתחת גלילה.

כאשר יוצרים מסך נחיתה, חשוב מאוד למקם את המידע החיוני ביותר בקו של מעל גלילה, כך שהנכנסים לאתר יוכלו לאתרו עם כניסתם למסך ללא צורך בחיפושים. המידע החיוני ביותר יכלול: שם המוצר, מחיר, כפתור רכישה או פעולה ותמונת המוצר.

כמובן שסוג המידע משתנה בהתאם למוצר, ואין דינם של מוצרים בנקאיים כדינם של מוצרי צריכה. במקרה של מוצר בנקאי למשל ניתן להחליף את תמונת המוצר ברשימת היתרונות הבולטים שלו לעומת מוצרים אחרים בשוק.

פניה רגשית לצרכן

אחד מהמאפיינים החשובים ביותר של מסך הנחיתה הוא הקופירייטינג – ניסוח הטקסט. כמובן שכאשר מבצעים את הניסוח חשוב להקפיד על דקדוק נכון, בהירות ואמיתות פרטים, אולם הרבה יותר מכך – חשובה הפניה הרגשית לצרכן. פניה רגשית לצרכן הנה פניה אשר תסביר לו כיצד המוצר ישנה את חייו – מה הוא יוכל להרגיש אם ירכוש את המוצר.

כך, הבנקים ללקוחותיהם בהצעה "לרכוש את הרכב שתמיד רצית" – ומשווקים לו הלוואה לרכישת רכב, כך פונים מכוני כושר בהצעה להכנס לבגד הים כמו דוגמנית – ומשווקים קורסי כושר כאלה ואחרים, וכך פונה ספא (אחד מלקוחותיי) במשפט "לשחרר את הראש מהתדמית" – במהלך לשיווק סדנאות וימי כיף.

אם הצלחת במסך הנחיתה לגרום ללקוח להרגיש למה המוצר שלך חסר לו ואיך המוצר שלך יכול לשפר את איכות החיים שלו – קרוב לוודאי שהלקוח יבצע את הפעולה הנדרשת במסך הנחיתה.

רלוונטיות מסך הנחיתה לפרסום
פעמים רבות המודעות המפורסמות באמצעים השונים מעלות שאלה, או מבטיחות הבטחה. על מנת להמשיך את תהליך השכנוע של הקונה – חשוב מאוד כי הטקסט אשר במסך הנחיתה ימשיך את אותו הקו ואפילו ישתמש באותה שפה. סביר להניח כי משתמש אשר הקליק על מודעה שלנו מגלה עניין בהבטחה, בשאלה או בטקסט של המודעה עצמה. אם נצליח לספק לאותו משתמש את התשובה או המענה במסגרת מסך הנחיתה – נמשיך למעשה את הרצף המחשבתי וההגיוני של הגלישה, ושוב נתרום להגדלת יחס ההמרה של הגולשים ללקוחות.

שימוש במלים מעודדות פעולה
כאשר אנו מכניסים גולש לאתר אנו רוצים לעודד את הפעולה המבוקשת. מיותר לציין כי על מנת לעודד את הפעולה המבוקשת יש צורך בשילוב האפשרות במסך הנחיתה. חשוב לציין כי הקריאה לפעולה צריכה להיות בולטת, ברורה ומתבקשת. מונחים כמו “הכנס מספר טלפון", "קנה עכשיו", "מלא את הטופס הבא" וכו' – הם המשפטים המתאימים.
הוספה של מועד (עכשיו / היום / כעת וכו') לכל אחד מהמשפטים אף מחזקת אותו, וחשוב לספק לגולש את משפטי הפעולה באופן טקסטואלי וגרפי במקביל.

בניית אמון במוצר
לקוח אשר לא השתכנע לבצע פעולה עם כניסתו למסך ימשיך לקרוא. בחלקו התחתון של מסך הנחיתה יש לספק ללקוח הפוטנציאלי מידע אשר יסייע בקבלת ההחלטה. מידע מסייע הנו מידע בונה אמון ומידע אשר מצדיק את הרכישה. כאן יוכנסו טבלאות השוואה למוצרים מתחרים בשוק, המלצות של לקוחות מרוצים, סרטוני וידאו המתארים את המוצר ועוד.

לאחר השלמת המסך והכנסת כל האלמנטים החשובים – חשוב לסיים ולספק את כל אפשרויות הפעולה המבוקשות, כך שגם הלקוחות שהמשיכו לקרוא יוכלו לסיים בנקיטת פעולה.

בהצלחה!



מיכל מורנו הנה מנהלת פרוייקטים בחברת מורנו'ס שיווק באינטרנט

ועורכת ראשית באתר מאמרים - הספרייה הגדולה בישראל להפצת מאמרים לשימוש חופשי ברשת האינטרנט


מקור המאמר: http://www.articles.co.il/author/153

פרסום בגוגל


מאת מני ונטורה

פרסום בגוגל.
היום כבר כולם יודעים כי מנוע החיפוש גוגל הוא מנוע החיפוש מס 1 בעולם .
לקוחות פוטנציאלים שמגיעים לאתר מסוים לאחר שחיפשו שרות או מוצר בגוגל וראו את האתר בתוצאות החיפוש, הם לקוחות שיהיה קל יותר למכור להם מאשר ללקוחות שנתקלו בפרסום שלך במקרה באיזה פרסומת באינטרנט.וזאת בגלל סיבה פשוטה והיא שכאשר אתה מחפש משהו אתה רוצה אותו הרבה יותר מאשר אם נתקלת בו במקרה.
אז איך אפשר להופיע בגוגל בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש?
כדי להופיע בעמוד הראשון בגוגל האתר שלך חייב להכיל מידע רלבנטי לגבי הגולש המחפש מילים הקשורות למידע שמופיע באתר שלך.לדומא : אם אתה סוכן ביטוח והאתר שלך מכיל מידע ומאמרים על ביטוח עסקים, גוגל יראה זאת ועיין טובה והדבר יתרום לקידום שלך בתוצאות החיפוש.
רצוי מאוד שהאתר שלך יהיה בנוי בHTML שהיא שפה שגוגל יכול לקרוא.
ככל שהאתר שלך יכיל יותר דפים המכילים מידע מקורי ויעיל לגולש- האתר שלך יקבל דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
ניתן לבצע את העניין ע"י כתיבת מאמרים , הוספת קישורים לאתרים אחרים הקשורים באותו מידע, השגת קישורים מאתרים איכותיים הקשורים בנושא האתר שלך ועוד מספר טכניקות שהן קצת יותר מורכבות.
כמו כן צריך לדאוג ששפת התכנות שלך האתר תהיה מותאמת לגוגל. ( רוב בוני האתרים יודעים במה מדובר)
התהליך הזה הוא לרוב די איטי ולוקח מספר חודשים טובים.
אם אתה רוצה להופיע בעמוד הראשון במילים תחרותיות מאוד כמו משכנתא,דפוס,צימרים כדאי מאוד שתפנה לחברה מקצועית לקידום אתרים, כי לקדם את העניין לבד זו תהיה משימה לא קלה בכלל.

ישנה שיטה נוספת להופיע בגוגל בעמוד הראשון.שהיא מהירה הרבה יותר ולעיתים אפילו אפקטיבית הרבה יותר.
גוגל קישורים ממומנים.
מודעות המילים המופיעות בצד שמאל של תוצאות החיפוש בגוגל.
תוך 20 דקות המודעה שלך יכולה להופיע בעמוד הראשון בגוגל ולהיחשף לעשרות ומאות לקוחות פוטנציאליים ביום שמחפשים את השרות או המוצר שלך.
התשלום עבור פרסום בגוגל מסוג זה הוא לפי הקלקות על המודעה שלך.
כלומר כל גולש שחיפש את המוצר או השרות שלך, ראה את המודעה שלך והקליק עלייה ,עליו אתה משלם סכום שיכול לנוע בין 30 אגורות ל-3 ש"ח בד"כ.
המחיר תלוי בתחרות שיש על אותה מילת חיפוש וגם באיכות הקמפיין שיצרת לעצמך.
כדי ליצור קמפיין אפקטיבי בגוגל קישורים ממונים יש מספר כללים שאתה חייב לעבוד לפיהם:

1.לכל שרות או מוצר שאתה מספק צור מודעת מלים שונה שקשורה למילות חיפוש.
כלומר אם אתה בית דפוס שמדפיס כרטיסי ביקור ופליירים.
צור מודעה שקשורה בפליירים אשר מקשורת למילת החיפוש פליירים, ומודעה שונה של כרטיסי ביקור
שקשורה למילת חיפוש כרטיסי ביקור,כרטיס ביקור.

2. טעות נפוצה מאוד של עסקים היא ליצור מודעת מילים אחת אשר מופיעה בתוצאות החיפוש של 30-100 מילים שונות שאינן קשורות באופן ישיר לתוכן של המודעה.
אתה חייב לספק לגולש בדיוק את מה שהוא מחפש , אחרת אחוזי ההקלקות שלך יהיו נמוכים מאוד וגוגל יבקש ממך יותר כסף לכל הקלקה או שהוא יקפיא את מילות החיפוש שלך מאחר והם לא זוכות להקלקות ואתה בעצם "תופס לו מקום" והוא לא מרוויח ממך כסף.גם ככל שיותר אנשים יקליקו על המודעה שלך מחיר ההקלקה שלך יהיה נמוך יותר. גוגל מעדיף 100 הקלקות שעולות לך חצי שקל מאשר מודעה שמקבלת 10 הקלקות בעלות של 2 ש"ח.
עוד טעות נפוצה היא שהמודעה שלך מופיעה בביטוי חיפוש שלא קשור אליך אבל מכיל את המילות חיפוש שלך.
או אחת ממילות החיפוש לך.
לדוגמא : אם אתה מנעולן שמפרסם מודעה הקשורה בהחלפת צילינדר ואחת ממילות החיפוש שלך מכילה את המילה צילינדר, לא כדאי שהמודעה שלך תופיע כאשר מישהו מחפש משקפיים עם צילינדר או כובע צילינדר.
הדבר מוריד מאיכות הקמפיין שלך ולמעשה אתה משלם יותר כסף להקלקה.
ניתן למנוע את הדבר ע"י הוספת מרכאות לכל ביטויי החיפוש לדוגמא :" החלפת צילינדר"
או ע"י הוספה של המילים כובע ומשקפיים עם הסימן מינוס(-) לפני כל מילה.
זכור: גוגל רוצה להיות רלוונטי לגולשים ולכן אם אתה תהיה הכי רלוונטי וקולע במודעות שלך אתה תשלם פחות כסף עבור הקמפיין שלך וגם תשיג יותר פניות איכותיות מלקוחות פוטנציאליים.

ניסוח המודעה הוא גורם חשוב מאוד בהצלחת הקמפיין.
נסה מס מודעות מילים עד שתשיג מודעה שמשיגה אחוזי הקלקה של 3% לפחות מתוך כמות החשיפות.
תוכל לראות את כל הנתונים של החשיפות וההקלקות במערכת של גוגל בחשבון שיצרת.
מומלץ לשלב את מילות החיפוש בכותרת של המודעה או לפחות בגוף המודעה כדי להיות יעיל ורלוונטי לגולש שחיפש מילה מסוימת אשר אותה הוא מצפה לראות בתוצאות החיפוש.
במידה ותצליח ליצור קמפיין טוב תוכל לזכות בעשרות טלפונים בכל חודש מלקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את המכירות שלך ב100 200 ואפילו 300%.
זה רק על קצה המזלג
פרסום בגוגל קישורים ממונים הוא משהו שצריך להתעמק בו הרבה כדי לנצל את הפוטנציאל המדהים שטמון בו..
שווה ללמוד כמה שיותר על פרסום בגוגל קישורים ממומנים.
זוהי אחת השיטות הטובות בעולם כיום לפרסום שמשיג תוצאות מדהימות ובזמן קצר יחסית לשיטות אחרות.ניתן גם לפנות אלינו א על מנת להשיג תוצאות טובות יותר בזמן קצר יותר.
אחרי הכול . כל אחד מתמחה בתחום שלו. ומומחיות עשויה לחסון כסף וזמן יקר.




מקור המאמר: http://www.articles.co.il/

Pageloads - כיצד להרוויח כסף מפרסומות באתרך, גם כשכמות המבקרים נמוכה


מאת יעקב אמרז

הקמתם אתר אינטרנט ואתם מעוניינים להכניס בו פרסומות על מנת ליצור אפיק הכנסה נוסף. אך מה לעשות? אין לכם מספיק תנועה כדי להרוויח מפרסומות סכומים הגיוניים. הנה רעיון שהצעתי לאחד הלקוחות האחרונים שלי, אולי הוא יעזור גם לכם.



אם אין מספיק מבקרים, יש להוציא את את המירב מהמבקרים הקיימים.

כאשר מציצים בסטטיסטיקות של אתרים רואים מספר פרמטרים, בינהם Uniqe vitors, returning visitors, pageloads ועוד. pageloads הוא כמות הדפים הנצפים באתרכם. הנתון הזה הוא הצ'אנס שלכם להרוויח מפרסום באתר גם עם כמות מבקרים נמוכה.



כיצד?

כאשר אתם מנסים למכור שטח פרסום באתר, נסו למכור יותר את זמן החשיפה של הפרסומת מאשר את כמות החשיפות. כלומר, אמרו למפרסם שכמות הזמן שהמבקר נחשף לעסק שלו רבה יותר. גם אם כמות החשיפות נמוכה.



אז איך מגדילים את כמות הPAGELOADS באתר?

בטח הגעתם למסקנה שצריך לגרום לגולש להישאר באתר זמן רב על מנת להגדיל את הנתון הזה. אך כיצד גורמים לגולש לבלות זמן רב באתר? בדיוק איך שאני גורם לכם לשבת מול המסך ולקרוא את השורה הזו. תוכן. ספקו לגולש תוכן, מאמרים, פורומים, צ'אט, ניוזלטרים ועוד ועוד. מילת המפתח היא תוכן.



תוכן הוא המוצא היחיד אם ברצונכם להרוויח כסף מפרסומות גם אם אין לכם מספיק מבקרים באתר.



יעקב אמרז הוא קופירייטר המתמחה בכתיבת שיווקית, קופירייטינג, תוכן והגדלת אחוזי הקניות והפניות באתרי אינטרנט ישראליים.

http://jacopywriting.com


מקור המאמר: http://www.articles.co.il/author/187