מבצע שאסור לפספס

ברוכים הבאים לבלוג של אסף בן הרוש. בלוג זה הוא בלוג כללי,אפרט כאן את הנושאים החשובים בעיני,ואציג מידע רחב בנושאים שונים ומשונים, כל הנושאים מפורטים ברשימת הארכיון בצידו הימני של הבלוג .מקומכם הוא לקרוא וכמובן להגיב...צפייה מהנה :)

יום רביעי, 24 בספטמבר 2008

אוסטרליה (australia)-ארץ הקנגורו והקוואלה

ברוכים הבאים לארץ הקנגורו והקוואלה לדורותיהם...אוסטרליה!

לאחר טיולי בניו זילנד טסתי לאוסטרליה והתחלתי את מסלולי בעיר מלבורן(Malborn), עיר מדהימה ותוססת, חיי לילה בשפע והמון אטרקציות ובילויים וכמובן איך שלא להזכיר את בית חב"ד המפורסם שלה הידוע באיכותו ומסירותו.
המקומות היפים במלבורן והסביבה הם גרייט אושן רואד (Great Ocean Road)-זהו כביש ארוך שעושים אותו ביום שלם שכל מה שיפה בו שהוא מלא בחופים יפים, יערות של קואלות בין העצים, ואך שלא לוותר על המקום שנקרא 12 השליחים(The Twelve Apostles ) - שהם 12 סלעים (לא בדיוק 12) שממולץ להיות שם בסמוך לשקיעה...נוף מרהיב!

לאחר מלבורן טסתי לקיינס (Cairns) ומשם בנסיעות מקיינס עברתי בערים הידועות והמתויירות באמצעות כרטיס אוטובוס פתוח עד לסידני.
בגדול האזור מקיינס עד סידני נקרא האזור המזרחי (east coast) ובאזור זה טיילתי חודש ימים.
האטרקציות הטובות שהיו באזור המזרחי של אוסטרליה הם הפלגה וצלילה בגרייט ברי ריף (great barrier reef) -מצורפות תמונות מהצלילה.
מגנטיק איילנד (magnetic island) - אי בתולי עם זריחה מדהימה.
הפלגה של שלושה ימים באיי וויט סאנדייז (white heaven beach) כשם שמו הידוע בחופי החולות הלבנים שבו ובקבוצת האיים המדהימה הממוקמת באזור.
ארלי ביץ (airlie beach) והארוי ביי ( Hervey Bay ) - חופים מקסימים ששווה לעבור בהם.
לאחר חופים אלו עברתי ברנבוי ביץ (Rainbow Beach) ומשם לטיול ג`יפים בפרייז`ר איילנד (Fraser Island ) הידוע כאחד המקומות היפים ביותר וייחודו של המקום הוא האגם ( Lake McKenzie) שיש בו מים מתוקים בצבעים שונים והכל טבעי!!
אחרי הטיול ג`יפים נסעתי לעיר אחרת הנקראת נוסה (Noosa Heads) שגם שם שווה לשהות בה.
אחרי נוסה נסעתי לבריסביין (Brisbane) משם לסרפס פרדייז (Surfers Paradise) - באזור זה ישנם פארקי מים ומתקנים מהטובים והגדולים בעולם, שווה לבקר באחד מהם לפחות.
לאחר סרפס פרדייז נסעתי לביירון ביי (Byron bay) המושכת אליה המוני גולשים, עיר קטנה ונחמדה, אפשר לעשות שם טיול אופניים ולהגיע למגדלור המשקיף על כל האזור.
העיר האחרונה סידני ( Sydney) - עיר ענקיתתתתת שווה להיות בה שלושה ימים לפחות, חובה לצאת לשייט קצר מסביב לעיר ולבקר בחופים כמו בונדאי ביץ ובית האופרה, גן החיות, האקווריום, והתצפית המרהיבה ממגדל באמצע העיר המשקיף על כל סידני.


מצורפות המון תמונות....צפיה מהנה.


לחצו כאן לצפייה בתמונות

לצפייה בתמונות מהצלילה בגרייט ברי ריף לחצו כאן

אוסטרליה


scuba diving on great barry reef





מבצע קיץ ענק באיסתא
מגוון חבילות נופש, טיסות, מלונות
אתר התיירות הגדול בישראל

http://www.issta.co.il




תגובה 1:

Tal Cohen אמר/ה...

תמונות מקסימות והמסלול נסיעה נשמע אדיר לגמרי.
האמת שזה די דומה למסלול שאני עשיתי בטיול שאחרי הצבא. הזריחה במגנטיק היא באמת משהו שלא רואים בכל מקום.